Louis Schweitzer, parintele Logan-ului, despre scandalul Volkswagen: Ar fi dezastruos sa se traga concluzia ca diesel-ul ar trebui sa moara
Scandalul Volkswagen reprezinta o frauda de proportii, fara precedent in industria auto, insa NU ar trebui sa fie condamnati toti producatorii din cauza unei probleme care a aparut la Volkswagen, spune intr-un interviu pentru Les Echos, Louis Schweitzer, omul care a avut ideea de a construi Logan-ul. Normele americane sunt prea severe la diesel-uri, in timp ce normele europene nu sunt deloc credibile, mai spune Schweitzer care adauga ca nu ar trebui sa se traga concluzia ca masinile diesel trebuie sa dispara. continuă pe Hotnews
• Volkswagen a recunoscut ca a manipulat emisiile de la masinile diesel si in Europa / BMW a fost si ea atrasa in scandal, dar neaga / Comisia Europeana cere anchete in toate statele membre
Ministrul german al Transporturilor a anuntat ca Volkswagen a recunoscut ca manipulari ale emisiilor de la masinile diesel au avut loc si in Europa, anunta Reuters. Actiunile BMW au cazut cu peste 8% dupa ce AutoBild a scris ca un model BMW depaseste cu mult limitele europene de emisie de gaze poluante. BMW neaga vehement acuzatiile. Volkswagen va incepe vineri curatenia, urmand sa-i concedieze pe cei responsabili. In tot mai multe tari compania incepe sa fie investigata, iar Comisia Europeana cere fiecarei tari UE sa ancheteze problema. Principala consecinta ar putea fi ca regulile de omologare a noilor modele in Europa ar putea fi modificate. Ar fi dezastruos sa se traga concluzia ca diesel-ul ar trebui sa moara, a declarat Louis Schweitzer, parintele Logan-ului Opiniile pe larg le puteti citi aici.
• Ce spune Registrul Auto Roman despre scandalul Volkswagen. ,,Se verifica toate masinile venite din afara tarii. Din SUA nu a intrat nicio masina VW
Registrul Auto Roman RAR) verifica toate masinile provenite din afara tarii pentru a vedea respectarea noxelor, in Romania neintrand vreun autovehicul marca Volkswagen adus din SUA, care sa fie produs in perioada 2008 - 2015, au declarat, pentru.
• Guvernul de la Berlin, despre scandalul Volkswagen: Industria auto va ramane un sector important al economiei Germaniei. Nu avem niciun motiv sa ne indoim de competitivitatea germanilor pe piata auto
Actionarii, publicul si parteneri de afaceri fac presiuni tot mai mari pentru ca Martin Winterkorn, seful Volkswagen, sa demisioneze in urma scandalului de inselatorie care a avariat serios imaginea companiei,.
• Guvernul de la Berlin, despre scandalul Volkswagen: Industria auto va ramane un sector important al economiei Germaniei. Nu avem niciun motiv sa ne indoim de competitivitatea germanilor pe piata auto
Actionarii, publicul si parteneri de afaceri fac presiuni tot mai mari pentru ca Martin Winterkorn, seful Volkswagen, sa demisioneze in urma scandalului de inselatorie care a avariat serios imaginea companiei,.
• Ce spune Registrul Auto Roman despre scandalul Volkswagen. Se verifica toate masinile venite din afara tarii. Din SUA nu a intrat nicio masina VW
Registrul Auto Roman RAR) verifica toate masinile provenite din afara tarii pentru a vedea respectarea noxelor, Romania neintrand vreun autovehicul marca Volkswagen adus din SUA, care sa fie produs in perioada 2008 - 2015, au declarat, pentru Adevarul, reprezentantii institutiei.
• Mega-scandalul Volkswagen, o rusine nationala/ Directorul executiv al VW, Martin Winterkorn, a demisionat: Volkswagen a fost, este si va continua sa fie viata mea / Mathias Muller, CEO al Porsche, favorit la sefia VW
Directorul general al Volkswagen VW), Martin Winterkorn, si-a prezentat miercuri demisia, dupa o reuniune de urgenta a conducerii si principalilor actionari, pe fondul scandalului emisiilor, transmite DPA. VW a declarat ca succesorul lui Martin Winterkorn va fi anuntat vineri, dupa intalnirea intregului board, potrivit Deutsche Welle). In afara de Matthias Muller sunt vehiculate alte doua nume pentru noul CEO: Elmar Degenhart seful producatorului de componente Continental) si Herbert Diess, care a venit recent la Volkswagen, de la BMW si acum este sef al board-ului pentru marca Volkswagen, anunta Financial Times.
• VIDEO Hitler reactioneaza la scandalul Volkswagen DieselGate, o parodie savuroasa
Scandalul Volkswagen DieselGate aduce din nou in scena o parodie din ciclul Hitler reactioneaza la. Rezultatul este un clip care face haz de necaz pe tema problemelor legate de emisii si consum cu care se confrunta Volkswagen Group in prezent. Despre subiectul Volkswagen DieselGate poti citi AICI.
• Cine este Martin Winterkorn, CEO-ul demisionar in scandalul Volkswagen DieselGate. A lucrat in anii 80 fix in domeniul testarii de laborator
Martin Winterkorn, omul momentului in scandalul Volkswagen DieselGate, are 68 de ani si si-a dedicat intreaga viata profesionala marcilor Volkswagen si Audi, iar mai apoi Volkswagen Group in sine. Datele din CV-ul sau arata ca in anii 80 a lucrat fix in domeniul testarii de laborator. Dupa aproape 35 de ani petrecuti in sanul industriei auto germane pentru marcile Volkswagen si Audi, Winterkorn a parasit fotoliul celui mai bine platit executiv in Germania cu un mesaj de adio emotionant: Volkswagen a fost, este si va fi mereu viata mea!.
• Scandalul Volkswagen se adanceste. Ce risca producatorul auto german
Comisia Europeana a cerut tuturor celor 28 de state comunitare sa demareze propriile lor investigatii la nivel national, dupa scandalul Volkswagen, iar agentiile de evaluare financiara avertizeaza ca ar putea retrograda ratingul producatorului auto german.
• Scandalul Volkswagen ajunge si la BMW. Actiunile bavarezilor au scazut cu 9,3% dupa aparitia de date privind poluarea
Scandalul Volkswagen a ajuns si la BMW: actiunile constructorului cu sediul in Munchen au scazut cu 9,3% pe bursa de la Frankfurt dupa ce o revista germana a publicat un raport potrivit caruia modelul X3 xDrive 20d emite noxe de 11 ori mai mari decat permit normele europene.