Libnet.ro
UNICEF

04:54

Ce spune Registrul Auto Roman despre scandalul Volkswagen. ,,Se verifica toate masinile venite din afara tarii. Din SUA nu a intrat nicio masina VW

Wall-Street Ro Wall-Street Ro,
Ce spune Registrul Auto Roman despre scandalul Volkswagen. ,,Se verifica toate masinile venite din afara tarii. Din SUA nu a intrat nicio masina VW

Registrul Auto Roman RAR) verifica toate masinile provenite din afara tarii pentru a vedea respectarea noxelor, in Romania neintrand vreun autovehicul marca Volkswagen adus din SUA, care sa fie produs in perioada 2008 - 2015, au declarat, pentru. continuă pe Wall-Street Ro

Ce spune Registrul Auto Roman despre scandalul Volkswagen. Se verifica toate masinile venite din afara tarii. Din SUA nu a intrat nicio masina VW

Registrul Auto Roman RAR) verifica toate masinile provenite din afara tarii pentru a vedea respectarea noxelor, Romania neintrand vreun autovehicul marca Volkswagen adus din SUA, care sa fie produs in perioada 2008 - 2015, au declarat, pentru Adevarul, reprezentantii institutiei.

Registrul Auto Roman explica ce face UE pentru ca producatorii auto sa nu triseze la testele de emisii si consum

Registrul Auto Roman RAR) explica ce face Uniunea Europeana pentru a preveni situatiile in care producatorii auto triseaza la testele de emisii si consum. Totodata, RAR explica si care sunt diferentele de omologare a masinilor in UE si SUA, in vederea comercializarii pe piata, aratand ca standardele din UE asigura o preventie mai buna, in timp ce standardele din SUA sunt mai putin axate pe preventie, ci sunt concentrate pe amenzi mai mari pentru producatorii auto vinovati de incalcarea legilor.

Louis Schweitzer, parintele Logan-ului, despre scandalul Volkswagen: Ar fi dezastruos sa se traga concluzia ca diesel-ul ar trebui sa moara

Scandalul Volkswagen reprezinta o frauda de proportii, fara precedent in industria auto, insa NU ar trebui sa fie condamnati toti producatorii din cauza unei probleme care a aparut la Volkswagen, spune intr-un interviu pentru Les Echos, Louis Schweitzer, omul care a avut ideea de a construi Logan-ul. Normele americane sunt prea severe la diesel-uri, in timp ce normele europene nu sunt deloc credibile, mai spune Schweitzer care adauga ca nu ar trebui sa se traga concluzia ca masinile diesel trebuie sa dispara.

Guvernul de la Berlin, despre scandalul Volkswagen: Industria auto va ramane un sector important al economiei Germaniei. Nu avem niciun motiv sa ne indoim de competitivitatea germanilor pe piata auto

Actionarii, publicul si parteneri de afaceri fac presiuni tot mai mari pentru ca Martin Winterkorn, seful Volkswagen, sa demisioneze in urma scandalului de inselatorie care a avariat serios imaginea companiei,.

Guvernul de la Berlin, despre scandalul Volkswagen: Industria auto va ramane un sector important al economiei Germaniei. Nu avem niciun motiv sa ne indoim de competitivitatea germanilor pe piata auto

Actionarii, publicul si parteneri de afaceri fac presiuni tot mai mari pentru ca Martin Winterkorn, seful Volkswagen, sa demisioneze in urma scandalului de inselatorie care a avariat serios imaginea companiei,.

Presa internationala: Scandalul Volkswagen, o rusine nationala. Presedintele grupului german trebuie sa demisioneze

Actionarii, publicul si parteneri de afaceri fac presiuni tot mai mari pentru ca Martin Winterkorn, seful Volkswagen, sa demisioneze in urma scandalului de inselatorie care a avariat serios imaginea companiei,.

VIDEO Hitler reactioneaza la scandalul Volkswagen DieselGate, o parodie savuroasa

Scandalul Volkswagen DieselGate aduce din nou in scena o parodie din ciclul Hitler reactioneaza la. Rezultatul este un clip care face haz de necaz pe tema problemelor legate de emisii si consum cu care se confrunta Volkswagen Group in prezent. Despre subiectul Volkswagen DieselGate poti citi AICI.

Cine este Martin Winterkorn, CEO-ul demisionar in scandalul Volkswagen DieselGate. A lucrat in anii 80 fix in domeniul testarii de laborator

Martin Winterkorn, omul momentului in scandalul Volkswagen DieselGate, are 68 de ani si si-a dedicat intreaga viata profesionala marcilor Volkswagen si Audi, iar mai apoi Volkswagen Group in sine. Datele din CV-ul sau arata ca in anii 80 a lucrat fix in domeniul testarii de laborator. Dupa aproape 35 de ani petrecuti in sanul industriei auto germane pentru marcile Volkswagen si Audi, Winterkorn a parasit fotoliul celui mai bine platit executiv in Germania cu un mesaj de adio emotionant: Volkswagen a fost, este si va fi mereu viata mea!.

Scandalul Volkswagen se adanceste. Ce risca producatorul auto german

Comisia Europeana a cerut tuturor celor 28 de state comunitare sa demareze propriile lor investigatii la nivel national, dupa scandalul Volkswagen, iar agentiile de evaluare financiara avertizeaza ca ar putea retrograda ratingul producatorului auto german.

Scandalul Volkswagen: Seat a montat 500.000 de motoare trucate pe masini

Scandalul Volkswagen ia proportii. Filiala spaniola a concernului, Seat, a montat 500. 000 de motoare false pe masini, din anul 2009. Compania recunoaste acest lucru, potrivit elpais. com, dar nu confirma sau infirma.

actualitate, 04:54

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2372 seconds )