Protest de 2.000 de km pentru dreptul de a fi platiti mai bine. CaravanaDreptatii Sociale a ajuns la Bruxelles, la Comisia Europeana si la Parlamentul European
Protestul de sase zile al Caravanei Dreptatii Sociale se incheie miercuri cu o oprire la Parlamentul European din Strasbourg, unde vor avea loc discutii cu europarlamentari pentru sustinerea Directivei salariilor minime. Sindicalistii Cartel ALFA finalizeaza calatoria de la Bucuresti la Bruxelles pentru a protesta impotriva salarizarii scazute, care ii obliga pe multi dintre romani sa caute conditii decente de munca si trai. continuă pe Adevărul
• Reteta de sos olandez. Cum se prepara si la ce feluri de mancare se potriveste cel mai bine
Prepararea majoritatii sosurilor fierbinti de unt are ca obiect amestecarea relativ permanenta si neteda a ingredientelor. Bunicul acestor sosuri este sosul olandez. Iata cum se prepara si la ce feluri de mancare s potriveste cel mai bine. Cum se prepara si la ce se potriveste cel mai bine sosul olandez reteta Iata cum se .
• Lavinia Pirva, in costum de baie in vacanta. Arata mai bine decat inainte sa nasca
Lavinia Pirva nu mai are nevoie de nicio descriere. Sotia lui Stefan Banica este una dintre cele mai frumoase, apreciate si indragite artiste din Romania. Bruneta arata senzational dupa nastere. Cum s-a pozat Lavinia in costum de baie. Barbatii au intors capul dupa ea. Lavinia Pirva, in costum de baie in vacanta Face ce face .
• Gica Hagi pregateste o colaborare uriasa pentru Farul. Cine mai este implicat in proiect
Gica Hagi pregateste o colaborare uriasa pentru Farul. Regele e la carma noului si vechiului club din Liga 1, rezultat in urma fuziunii cu Viitorul. Pus pe fapte mari, ca de obicei, Hagi vizeaza, alaturi de Gica Popescu, presedintele clubului constantean, o colaborare cu una dintre marile echipe ale Europei. Gica Hagi pregateste o colaborare .
• in negocierea cu banca, pragmatismul trebuie sa fie prima regula: decat nimic, mai bine putin
Interviu cu Alina Radu si Ionut Stefan, conciliatori in cadrul CSALB) Reporter: Cu ce asteptari intra consumatorii si bancile in negocierile din cadrul CSALB? Alina Radu: Am observat de multe ori ca asteptarile consumatorilor sunt foarte diferite de cele ale institutiilor de credit, dar rolul nostru de conciliatori este sa apropiem extremele. Ceea ce mi se pare important este sa existe flexibilitate si sa existe deschidere in acest demers. CSALB a reusit sa faca extraordinar de mult pe partea aceasta: o platforma de comunicare, de dialog real intre consumatori si banci. Pentru consumatori am constatat si, totodata, am explicat in dosarele in care am fost implicata, ca este foarte important sa-si prezinte situatia lor concreta. Sa explice exact in ce situatie sunt, sa incerce sa isi contureze nevoile, dar si sa poata aduce argumente acolo unde le cerem sa se explice si sa sustina cu documente situatia in care se regasesc. Nu in ultimul rand, conteaza sa aiba deschidere sa ii asculte pe conciliatori, dar si pozitia bancilor. Am avut si cazuri in care consumatorii au spus: eu asta vreau si cred ca mi se cuvine! Si nu au fost deschisi sa inteleaga si constrangerile care exista de partea institutiilor de credit.
• VIDEO in negocierea cu banca, pragmatismul trebuie sa fie prima regula: decat nimic, mai bine putin
Interviu cu Alina Radu si Ionut Stefan, conciliatori in cadrul CSALB) Reporter: Cu ce asteptari intra consumatorii si bancile in negocierile din cadrul CSALB? Alina Radu: Am observat de multe ori ca asteptarile consumatorilor sunt foarte diferite de cele ale institutiilor de credit, dar rolul nostru de conciliatori este sa apropiem extremele. Ceea ce mi se pare important este sa existe flexibilitate si sa existe deschidere in acest demers. CSALB a reusit sa faca extraordinar de mult pe partea aceasta: o platforma de comunicare, de dialog real intre consumatori si banci. Pentru consumatori am constatat si, totodata, am explicat in dosarele in care am fost implicata, ca este foarte important sa-si prezinte situatia lor concreta. Sa explice exact in ce situatie sunt, sa incerce sa isi contureze nevoile, dar si sa poata aduce argumente acolo unde le cerem sa se explice si sa sustina cu documente situatia in care se regasesc. Nu in ultimul rand, conteaza sa aiba deschidere sa ii asculte pe conciliatori, dar si pozitia bancilor. Am avut si cazuri in care consumatorii au spus: eu asta vreau si cred ca mi se cuvine! Si nu au fost deschisi sa inteleaga si constrangerile care exista de partea institutiilor de credit.