Registrul Auto Roman cere date suplimentare dupa scandalul Volkswagen
Reprezentantii Registrului Autor Roman RAR) cer date suplimentre dupa scandalul Volkswagen, informeaza B1 TV. Este vorba despre doua tipuri de date pe care cei de la RAR le-au cerut. Pe de o parte, au cerut din. continuă pe B1
• Registrului Auto Roman cere date suplimentare dupa scandalul Volkswagen
Reprezentantii Registrului Autor Roman RAR) cer date suplimentre dupa scandalul Volkswagen, informeaza B1 TV. Este vorba despre doua tipuri de date pe care cei de la RAR le-au cerut. Pe de o parte, au cerut din.
• Registrul Auto Roman verifica daca s-au vandut si in Romania masini cu dispozitive de manipulare a emisiilor in scandalul Volkswagen
Registrul Auto Roman verifica daca pe masinile pentru care a acordat constructorilor certificate de omologare privind emisiile poluante exista dispozitive de manipulare a emisiilor si a cerut reprezentantei Volkswagen in Romania o lista cu tipurile de vehicule pentru care s-au folosit astfel de dispozitive.
• Ce spune Registrul Auto Roman despre scandalul Volkswagen. ,,Se verifica toate masinile venite din afara tarii. Din SUA nu a intrat nicio masina VW
Registrul Auto Roman RAR) verifica toate masinile provenite din afara tarii pentru a vedea respectarea noxelor, in Romania neintrand vreun autovehicul marca Volkswagen adus din SUA, care sa fie produs in perioada 2008 - 2015, au declarat, pentru.
• Ce spune Registrul Auto Roman despre scandalul Volkswagen. Se verifica toate masinile venite din afara tarii. Din SUA nu a intrat nicio masina VW
Registrul Auto Roman RAR) verifica toate masinile provenite din afara tarii pentru a vedea respectarea noxelor, Romania neintrand vreun autovehicul marca Volkswagen adus din SUA, care sa fie produs in perioada 2008 - 2015, au declarat, pentru Adevarul, reprezentantii institutiei.
• Registrul Auto Roman explica ce face UE pentru ca producatorii auto sa nu triseze la testele de emisii si consum
Registrul Auto Roman RAR) explica ce face Uniunea Europeana pentru a preveni situatiile in care producatorii auto triseaza la testele de emisii si consum. Totodata, RAR explica si care sunt diferentele de omologare a masinilor in UE si SUA, in vederea comercializarii pe piata, aratand ca standardele din UE asigura o preventie mai buna, in timp ce standardele din SUA sunt mai putin axate pe preventie, ci sunt concentrate pe amenzi mai mari pentru producatorii auto vinovati de incalcarea legilor.
• RAR verifica daca exista in Romania dispozitive de manipulare a emisiilor si cere date VW
Registrul Auto Roman RAR) verifica daca pe masinile pentru care a acordat constructorilor certificate de omologare privind emisiile poluante exista dispozitive de manipulare a emisiilor si a cerut reprezentantei Volkswagen in Romania o lista cu.
• Volkswagen are un nou sef: Matthias Muller de la Porsche - In Germania sunt afectate 2,8 milioane de masini in scandalul emisiilor/Registrul Auto Roman a cerut Volkswagen lista vehiculelor afectate in tara/Grupul pastreaza aproape toti managerii, insa le
Volkswagen l-a numit, dupa discutii indelungate, pe Matthias Muller de la Porsche in functia de CEO al grupului german care este atacat din toate partile din cauza ca a trucat emisiile poluante ale masinilor diesel. Dezvaluirile au continuat pe parcursul zilei de vineri, iesind la iveala faptul ca grupul a trucat si emisiile vehiculelor comerciale usoare, dar si ale autoturismelor cu motoare de 1,2 litri. Registrul Auto Roman a cerut Volkswagen lista cu vehicule pe care au fost instalate aceste dispozitive de manipulare a emisiilor. HotNews a transmis LIVE TEXT evenimentele de vineri din scandalul DieselGate.