Santierul naval Daewoo Mangalia Heavy Industries, amenintat cu lichidarea din cauza pierderilor uriase de 2,5 miliarde de dolari
Santierul naval Daewoo Mangalia Heavy Industries DMHI), cel mai mare constructor de nave din Romania, se confrunta in prezent cu o situatie dificila, deoarece este amenintat cu lichidarea de catre Korea. continuă pe B1
• Santierul naval Daewoo Mangalia, amenintat cu lichidarea
Compania Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering trebuie sa lichideze santierul naval Daewoo Mangalia, din cauza problemelor financiare grave cu care se confrunta grupul, avertizeaza Korea Development Bank, cel mai mare actionar al acestuia, potrivit site-ului Korea IT Times.
• Santierul naval din Mangalia, la un pas de lichidare
Daewoo ShipbuildingMarine Engineering trebuie sa lichideze santierul naval Daewoo Mangalia si o companie eoliana din SUA, din cauza problemelor financiare grave cu care se confrunta grupul, avertizeaza Korea Development Bank, cel mai mare actionar.
• Principalul actionar al Daewoo Mangalia cere lichidarea santierului naval
Korea Development Bank KDB), care detine o participatie de 31,46% din actiunile Daewoo Shipbuilding Marine Engineering, fiind principalul actionar, a avertizat ca ,din cauza problemelor financiare grave cu care se confrunta grupul, Daewoo Shipbuilding Marine Engineering trebuie sa lichideze santierul naval Daewoo Mangalia si o companie eoliana din SUA.
• Principalul actionar al proprietarului Daewoo Mangalia cere lichidarea santierului naval
Daewoo ShipbuildingMarine Engineering trebuie sa lichideze santierul naval Daewoo Mangalia si o companie eoliana din SUA, din cauza problemelor financiare grave cu care se confrunta grupul, avertizeaza Korea Development Bank, cel mai mare actionar al acestuia.
• Santierul naval de la Mangalia ar putea fi inchis din cauza problemelor financiare ale grupului sud-corean Daewoo
Santierul naval de la Mangalia s-ar putea inchide, lasand 2. 600 de oameni fata loc de munca, dupa ce grupul sud-corean care detine santierul a inregistrat pierderi de peste 2,5 miliarde de dolari. Potrivit.
• Santierului naval din Mangalia, la un pas de iNCHIDERE
Presedintele grupului, Jung Seong-rip, a declarat anterior ca Daewoo trebuie sa restructureze toate subsidiarele care nu au legatura cu contructia de nave.