Tranzactiile si fuziunile dintre supermarketuri vor fi autorizate mai greu
Consiliul Concurentei va modifica modul de analiza a fuziunilor si achizitiilor pe piata de retail alimentar, astfel incat un lant de magazine sa nu poata face abuz de pozitie dominanta intr-o anumita zona geografica. in analiza sa, autoritatea va tine cont de toate magazinele existente mici si mari) in aria de 10 minute de mers cu autoturismul fata de magazinul analizat. continuă pe Adevărul
• Consiliul Concurentei schimba conditiile pentru autorizarea fuziunilor si tranzactiilor din domeniul comertului alimentar/ Vor fi mai greu de autorizat tranzactiile care implica magazine ce se afla la distanta mai mica de 10 minute
Consiliul Concurentei va modifica modul de analiza a fuziunilor si achizitiilor pe piata de retail alimentar din perspectiva dimensiunii geografice, ca urmare a schimbarilor aparute in comportamentul companiilor de pe aceasta piata, dar si al consumatorilor. Astfel, cand va analiza piata relevanta a unui magazin de peste 400 mp, se vor avea in vedere toate magazinele existente, mici si mari, in aria de 10 minute de mers cu autoturismul fata de magazinul analizat, informeaza Consiliul Concurentei printr-un comunicat de presa.