Scandalul Volkswagen: Elvetia a interzis vanzarea modelelor diesel implicate in scandalul emisiilor poluate
Elvetia a decis sa interzica vanzarea modelelor diesel implicate in scandalul Volkswagen, al emisiilor poluante, iar masura afecteaza si alte marci ale grupului printre care Seat si Skoda. Decizia se refera la . continuă pe B1
• Elvetia a interzis vanzarea modelelor diesel ale VW implicate in scandalul emisiilor
Elvetia a interzis vanzarea modelelor Volkswagen implicate in scandalul emisiilor poluante, masura care afecteaza si alte marci ale grupului, precum Seat si Skoda, transmite Reuters.
• Elvetia a interzis vanzarea modelelor diesel al VW implicate in scandalul emisiilor
Grupul Volkswagen a folosit sisteme pentru manipularea emisiilor si pentru 2,8 milioane de vehicule diesel vandute in Germania, potrivit Ministerului german al Transporturilor.
• Elvetia a interzis vanzarea modelelor diesel ale VW implicate in scandalul emisiilor
Grupul Volkswagen a folosit sisteme pentru manipularea emisiilor si pentru 2,8 milioane de vehicule diesel vandute in Germania, potrivit Ministerului german al Transporturilor.
• Elvetia a interzis vanzarea modelelor diesel ale VW implicate in scandalul emisiilor
ACTUALIZARE 17:55 Germania impune VW un termen limita pentru respectarea standardelor de poluare Autoritatile germane au cerut constructorului auto Volkswagen sa explice pana la data de 7 octombrie modul in care intentioneaza sa respecte standardele de mediu pentru motoarele sale diesel, informeaza astazi cotidianul Bild am Sonntag, citat de AFP.
• Louis Schweitzer, parintele Logan-ului, despre scandalul Volkswagen: Ar fi dezastruos sa se traga concluzia ca diesel-ul ar trebui sa moara
Scandalul Volkswagen reprezinta o frauda de proportii, fara precedent in industria auto, insa NU ar trebui sa fie condamnati toti producatorii din cauza unei probleme care a aparut la Volkswagen, spune intr-un interviu pentru Les Echos, Louis Schweitzer, omul care a avut ideea de a construi Logan-ul. Normele americane sunt prea severe la diesel-uri, in timp ce normele europene nu sunt deloc credibile, mai spune Schweitzer care adauga ca nu ar trebui sa se traga concluzia ca masinile diesel trebuie sa dispara.
• Cine este Martin Winterkorn, CEO-ul demisionar in scandalul Volkswagen DieselGate. A lucrat in anii 80 fix in domeniul testarii de laborator
Martin Winterkorn, omul momentului in scandalul Volkswagen DieselGate, are 68 de ani si si-a dedicat intreaga viata profesionala marcilor Volkswagen si Audi, iar mai apoi Volkswagen Group in sine. Datele din CV-ul sau arata ca in anii 80 a lucrat fix in domeniul testarii de laborator. Dupa aproape 35 de ani petrecuti in sanul industriei auto germane pentru marcile Volkswagen si Audi, Winterkorn a parasit fotoliul celui mai bine platit executiv in Germania cu un mesaj de adio emotionant: Volkswagen a fost, este si va fi mereu viata mea!.
• Scandalul Volkswagen se adanceste. Ce risca producatorul auto german
Comisia Europeana a cerut tuturor celor 28 de state comunitare sa demareze propriile lor investigatii la nivel national, dupa scandalul Volkswagen, iar agentiile de evaluare financiara avertizeaza ca ar putea retrograda ratingul producatorului auto german.
• Registrului Auto Roman cere date suplimentare dupa scandalul Volkswagen
Reprezentantii Registrului Autor Roman RAR) cer date suplimentre dupa scandalul Volkswagen, informeaza B1 TV. Este vorba despre doua tipuri de date pe care cei de la RAR le-au cerut. Pe de o parte, au cerut din.
• Registrul Auto Roman cere date suplimentare dupa scandalul Volkswagen
Reprezentantii Registrului Autor Roman RAR) cer date suplimentre dupa scandalul Volkswagen, informeaza B1 TV. Este vorba despre doua tipuri de date pe care cei de la RAR le-au cerut. Pe de o parte, au cerut din.
• Scandalul Volkswagen ajunge si la BMW. Actiunile bavarezilor au scazut cu 9,3% dupa aparitia de date privind poluarea
Scandalul Volkswagen a ajuns si la BMW: actiunile constructorului cu sediul in Munchen au scazut cu 9,3% pe bursa de la Frankfurt dupa ce o revista germana a publicat un raport potrivit caruia modelul X3 xDrive 20d emite noxe de 11 ori mai mari decat permit normele europene.