Scandalul Volkswagen se extinde. Seat si Skoda au folosit aceleasi motoare care fentau normele privind noxele
Scandalul Volkswagen se extinde. Seat si Skoda au folosit aceleasi motoare care fentau normele privind noxele. continuă pe Antena3
• Scandalul Volkswagen se extinde si la alti producatori. Seat si Skoda au folosit aceleasi motoare cu soft instalat. BMW, Mercedes, Opel, suspecte de emisii mari
Seat si Skoda, companii detinute de catre Volkswagen, au vandut masini cu motoare care fentau normele privind noxele. BMW, Mercedes si Opel sunt si ele acuzate de activistii de mediu ca vand autoturisme care polueaza in conditii normale de trafic mult mai mult decat prevad normele europene.
• Scandalul Volkswagen: Seat a montat 500.000 de motoare trucate pe masini
Scandalul Volkswagen ia proportii. Filiala spaniola a concernului, Seat, a montat 500. 000 de motoare false pe masini, din anul 2009. Compania recunoaste acest lucru, potrivit elpais. com, dar nu confirma sau infirma.
• Cine este Martin Winterkorn, CEO-ul demisionar in scandalul Volkswagen DieselGate. A lucrat in anii 80 fix in domeniul testarii de laborator
Martin Winterkorn, omul momentului in scandalul Volkswagen DieselGate, are 68 de ani si si-a dedicat intreaga viata profesionala marcilor Volkswagen si Audi, iar mai apoi Volkswagen Group in sine. Datele din CV-ul sau arata ca in anii 80 a lucrat fix in domeniul testarii de laborator. Dupa aproape 35 de ani petrecuti in sanul industriei auto germane pentru marcile Volkswagen si Audi, Winterkorn a parasit fotoliul celui mai bine platit executiv in Germania cu un mesaj de adio emotionant: Volkswagen a fost, este si va fi mereu viata mea!.
• VIDEO Hitler reactioneaza la scandalul Volkswagen DieselGate, o parodie savuroasa
Scandalul Volkswagen DieselGate aduce din nou in scena o parodie din ciclul Hitler reactioneaza la. Rezultatul este un clip care face haz de necaz pe tema problemelor legate de emisii si consum cu care se confrunta Volkswagen Group in prezent. Despre subiectul Volkswagen DieselGate poti citi AICI.
• Scandalul Volkswagen se adanceste. Ce risca producatorul auto german
Comisia Europeana a cerut tuturor celor 28 de state comunitare sa demareze propriile lor investigatii la nivel national, dupa scandalul Volkswagen, iar agentiile de evaluare financiara avertizeaza ca ar putea retrograda ratingul producatorului auto german.
• Louis Schweitzer, parintele Logan-ului, despre scandalul Volkswagen: Ar fi dezastruos sa se traga concluzia ca diesel-ul ar trebui sa moara
Scandalul Volkswagen reprezinta o frauda de proportii, fara precedent in industria auto, insa NU ar trebui sa fie condamnati toti producatorii din cauza unei probleme care a aparut la Volkswagen, spune intr-un interviu pentru Les Echos, Louis Schweitzer, omul care a avut ideea de a construi Logan-ul. Normele americane sunt prea severe la diesel-uri, in timp ce normele europene nu sunt deloc credibile, mai spune Schweitzer care adauga ca nu ar trebui sa se traga concluzia ca masinile diesel trebuie sa dispara.
• Registrului Auto Roman cere date suplimentare dupa scandalul Volkswagen
Reprezentantii Registrului Autor Roman RAR) cer date suplimentre dupa scandalul Volkswagen, informeaza B1 TV. Este vorba despre doua tipuri de date pe care cei de la RAR le-au cerut. Pe de o parte, au cerut din.
• Registrul Auto Roman cere date suplimentare dupa scandalul Volkswagen
Reprezentantii Registrului Autor Roman RAR) cer date suplimentre dupa scandalul Volkswagen, informeaza B1 TV. Este vorba despre doua tipuri de date pe care cei de la RAR le-au cerut. Pe de o parte, au cerut din.
• Scandalul Volkswagen ajunge si la BMW. Actiunile bavarezilor au scazut cu 9,3% dupa aparitia de date privind poluarea
Scandalul Volkswagen a ajuns si la BMW: actiunile constructorului cu sediul in Munchen au scazut cu 9,3% pe bursa de la Frankfurt dupa ce o revista germana a publicat un raport potrivit caruia modelul X3 xDrive 20d emite noxe de 11 ori mai mari decat permit normele europene.
• Registrul Auto Roman verifica daca s-au vandut si in Romania masini cu dispozitive de manipulare a emisiilor in scandalul Volkswagen
Registrul Auto Roman verifica daca pe masinile pentru care a acordat constructorilor certificate de omologare privind emisiile poluante exista dispozitive de manipulare a emisiilor si a cerut reprezentantei Volkswagen in Romania o lista cu tipurile de vehicule pentru care s-au folosit astfel de dispozitive.