Libnet.ro
UNICEF

07:45

SUPLIMENT RETAIL CU CRESTERI CARE, ALTFEL, AR FI AVUT LOC IN 3-5 ANI Anul pandemic 2020 a fost unul exceptional pentru mediul online

Ziarul Bursa Ziarul Bursa,
SUPLIMENT RETAIL CU CRESTERI CARE, ALTFEL, AR FI AVUT LOC IN 3-5 ANI Anul pandemic 2020 a fost unul exceptional pentru mediul online

Interviu cu Arthur Radulescu, CEO MerchantPro) Reporter: Pandemia a fortat trecerea comertului traditional in mediul online. in acest context, o serie de platforme e-commerce au aparut in piata. Cum caracterizati evolutia acestui sector? Arthur Radulescu: Online-ul a fost ca un Rockstar pe perioada pandemiei. Toti ochii atintiti pe el, a dat tonul si a fost aplaudat. A fost un an exceptional pentru mediul online, cu cresteri care s-ar fi inregistrat altfel in 3-5 ani. continuă pe Ziarul Bursa

Val de atacuri armate in SUA, dintre care patru au avut loc doar in ultimele sase ore ale weekend-ului trecut

Un total de sase persoane au fost ucise si 33 au fost ranite in atacurile armate care au avut loc in marile orase americane in acest weekend, potrivit Insider. Crimele au inceput in Savannah, Georgia, vineri seara, unde un barbat a fost ucis si alti sapte au fost raniti intr-un atac armat.

SUPLIMENT RETAIL ANUL TRECUT PENNY a avut cel mai bun profit din istorie - 85 milioane lei

Interviu cu Raffaele Balestra, CFO PENNY) Reporter: Cum caracterizati retailul dupa perioada de pandemie? Raffaele Balestra: 2020 a fost un an care ne-a pus la incercare din toate punctele de vedere, dar in ciuda dificultatilor semnificative generate de pandemie, am reusit sa ne atingem obiectivele economice. Din perspectiva consumului, retailul a fost mai putin afectat anul trecut, dar asta nu inseamna ca am fost marii castigatori. Industria a fost in prima linie a cumparaturilor responsabile si sigure de care s-au ocupat zeci de mii de angajati. A fost nevoie de multa solidaritate, empatie si rabdare si nu pot decat sa le multumesc tuturor colegilor pentru ca nu s-au oprit si au mers mai departe.

SUPLIMENT RETAIL Magazinele fizice au in continuare cea mai mare pondere a vanzarilor, in JYSK

Interviu cu Alex Bratu, Country Manager JYSK Romania si Bulgaria) Reporter: Comertul offline s-a transformat, in mare parte, in comert online, in ultimul an, in contextul in care cererea s-a orientat mai mult catre mediul digital, miscare fortata de criza sanitara. Cum catalogati retailul, in general, dupa perioada de pandemie - drept castigator sau drept pierzator? Alex Bratu: Cred ca depinde foarte mult de tipul de retailer. in cazul nostru, cele doua luni de anul trecut in care am avut toate magazinele fizice inchise, 85 la acea vreme, au fost o perioada extrem de dificila, cu multe temeri si incertitudini fata de ce urma sa se intample. Dupa incheierea starii de urgenta si redeschiderea magazinelor, clientii nostri au revenit in magazine. Bineinteles, ne-am adaptat situatiei si am implementat in magazine toate masurile de siguranta si de distantare. Dupa redeschiderea magazinelor, vanzarile au mers foarte bine, atat cele online, cat si cele in magazinele fizice. Dovada sta faptul ca, anul trecut, am continuat sa ne extindem reteaua de magazine fizice si am deschis 15 magazine noi. Suntem un retailer care comercializeaza produse pentru casa, iar in perioada de pandemie casa a fost foarte importanta pentru fiecare dentre noi. Multi clienti si-au directionat bugetele catre imbunatatirea locuintei si acest lucru ne-a ajutat sa fim de partea castigatoare. Reporter: Care a fost strategia JYSK Romania pentru a trece mai usor prin criza si pentru a minimiza pierderile?.

Barbat din Eforie, accidentat mortal de un politist de la Rutiera. Cum a avut loc tragedia

Un accident infiorator a avut loc duminca seara in Eforie, acolo unde un politist de la Rutiera a accidentat un barbat de 50 de ani. La fata locului au sosit mai multe echipaje medicale care au incercat sa ofere primul ajutor. Greseala care l-a costat viata pe barbat Din pacate, in urma impactului violent, barbatul .

SUPLIMENT RETAIL STUDIU DHL EXPRESS: E-commerce-ul B2B va creste cu peste 70% pana in 2027, la 20,9 trilioane dolari

Pandemia de Covid-19 stimuleaza transformarea digitala si accelereaza expansiunea comertului electronic B2C si B2B DHL Express, cel mai mare furnizor mondial de servicii de curierat expres, anticipeaza o expansiune solida a pietei de e-commerce B2B Business to Business) in anii care vin, iar pana in 2025, 80% din toate interactiunile de vanzare B2B intre furnizori si companiile achizitoare vor avea loc pe canale digitale, potrivit studiului sau The Ultimate B2B E-commerce Guide: Tradition is out. Digital is in, lansat anul acesta. Analiza mentioneaza ca impactul pandemiei de Covid-19 asupra ritmului digitalizarii si a comportamentului de cumparare al milenialilor care au cunostinte tehnologice), sunt principalii factori ai acestei cresteri globale a comertului electronic.

SUPLIMENT RETAIL Offline-ul si online-ul devin interdependente

Interviu cu Florin Chis, Directorul Executiv al ARMO) Reporter: Cum caracterizati traiectoria retailului - care pare ca se muta tot mai mult in spatiul digital -, in contextul pandemiei de Covid-10? L-ati putea cataloga ca fiind castigator sau pierzator, in urma crizei sanitare? Florin Chis: Pentru a realiza o analiza obiectiva a sectorului retail din Romania trebuie schimbate ambele premise de la care pornim acest demers. in primul rand, pandemia nu este un context consumat, intrucat anumite variabile legate de aceasta realitate inca influenteaza activitatea sectorului retail. in al doilea rand, comertul electronic nu trebuie catalogat ca fiind o industrie independenta de retail. Comertul electronic este o parte mai mica a retailului. in ultimii ani, in economia romaneasca acest sector a prins momentum, in sensul in care pot fi observate cresteri accelerate, in procentaje de doua cifre. Cu toate acestea, o alta variabila care trebuie luata in considerare este nivelul de penetrare, care este inca scazut, anume 10% din total retail.

SUPLIMENT RETAIL Pandemia a adus, in volume, anul 2022 mai devreme

Interviu cu Robert Berza, Directorul general al Fashion Days si Vicepresedintele eMAG Fashion and Sport) Reporter: Care a fost influenta pandemiei asupra comertului? Cu ce provocari s-a confruntat retailul anul trecut? Robert Berza: Pandemia a accelerat digitalizarea tuturor companiilor, cu precadere a celor din sectorul retail. in ceea ce ne priveste, fara modestie, ne declaram castigatori. Sigur, ne-au ajutat anii de munca din trecut si faptul ca am devenit mult mai agili si mai flexibili ca echipa, reusind, astfel, sa crestem mult business-ul, insa pandemia a avut clar un efect puternic asupra e-commerce-ului si a adus, in volume, anul 2022 mai devreme. De la plata cu cardul pana la numarul de clienti noi, de la recurenta cumparaturilor pana la deschiderea unor branduri de a creste accelerat colaborarea noastra, toate trendurile si-au marit cadenta in ultimul an. Reporter: Care a fost strategia dumneavoastra in 2020?.

SUPLIMENT RETAIL Comertul online este o componenta importanta a retail-ului modern si va continua sa se dezvolte

Interviu cu George Badescu, directorul executiv al AMRCR) Reporter: Cum ati descrie sectorul comertului dupa mai bine de un an de pandemie? Este acesta un pierzator sau, dimpotriva, tragand linie si adunad, iese castigator? George Badescu: in contextul pandemic, nu putem vorbi despre castigatori sau invinsi. La fel ca intreaga activitate economica si sociala, si activitatea din retail a fost supusa unor provocari fara precent. Raspunsul prompt din partea retail-ului modern a fost posibil in urma unor scenarii de criza pe care fiecare companie le are permanent in vedere si care au fost aplicate la nivelul magazinelor, atat in perioada starii de urgenta, cat si ulterior, in starea de alerta, cu adaptarea continua a activitatii in functie de restrictiile in vigoare. Reporter: Care a fost strategia marilor retele comerciale pentru a invinge criza?.

SUPLIMENT RETAIL in retail se va stabiliza un model hibrid, onlineoffline

Interviu cu Dragos Sirbu, CEO Flanco) Reporter: La un an de la pandemie, puteti sa conturati o imagine de ansamblu a retailului romanesc? Dragos Sirbu: Nu cred ca putem emite o opinie asupra retailului in general, pentru ca situatia a fost foarte diferita de la un segment de produse la altul, de la un tip de retail la altul. E clar ca online-ul a luat un avant extraordinar, pe de o parte dezvoltandu-se magazinele deja existente, pe de alta parte tot mai multe companii mai mici stabilindu-si si ele prezenta pe net. Vanzarea online a reprezentat, pentru multi, anul trecut, cheia supravietuirii.

SUPLIMENT RETAIL Yuga - un concept Memento Group ce duce retailul romanesc in alte dimensiuni

Reporter: De aproape jumatate de an, pe piata romaneasca a aparut conceptul Yuga, realizat de Chiristian Tour. Ce-si propune acest concept din segmentul retailului? Cristian Pandel: Yuga este un concept unic pe piata romaneasca. Este divizia noastra de retail si reprezinta abordarea sanatati in mod holistic. Noi consideram ca la Yuga intri pe un drum si, ca sa fii sanatos, ai niste pasi. in primul rand ai mancare organica, sanatoasa. Campaniile care vor incepe, dupa ce ne-am organizat structura de magazine, vor fi de informare. Ideea este sa informam clientul care este diferenta dintre o lamaie vopsita in galben si pusa la microunde si o lamaie naturala adusa din Grecia, de exemplu. Poate pretul ei nu mai este 5 lei, este 10 lei, dar mananci sanatate.

ştiri de la Ziarul Bursa

actualitate, 07:45

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,22 seconds )